بهترین سبک های دکور قابل استفاده در خانه

بهترین سبک های دکور قابل استفاده در خانه

تعیین سبک های دکور 

آیا در سبک های دکور دوست دارید همه چیز رسمی باشد یا غیر رسمی؟ آیا انتخاب مبلمان شما سبک مبلمان قدیمی و راحتی هستند یا کلاسیک و مدرن؟ یا، شاید سلیقه شما ترکیبی از این دو است که خود سبکی متفاوت می شود.

ساده ترین راه برای طبقه بندی سبک های دکور این است که به آیتم های زیادی نگاه کنید و تصاویر را جمع آوری کنید تا ببینید چه مدل هایی از میان چیزهایی که دوست دارید انتخاب شما می شود. همانطور که همیشه می گوییم، بهترین چیز در مورد دکوراسیون این است که شخصی است و فقط باید برای شما و خانواده تان جذاب باشد.

ما چند نمونه از سبک های مختلف دکوراسیون را جمع آوری کرده ایم که می توانید آنها را بررسی کنید. شما ممکن است سبک کامل خود را در اینجا پیدا کنید!

وسایل دکوری براق

وسایل دکوری براق

صرفا این که شما سبک های دکور براق را در زندگی خود دوست دارید، به این معنی نیست که باید در خانه خود به صورت کامل وسایل براق فلزی داشته باشید. این امکان وجود دارد که سبکی داشته باشید که به سمت مدرن گرایش داشته باشد و همچنان برخی فلزات درخشان را در خود جای دهد. این اتاق یک نمونه عالی است زیرا مبل ظاهری ساده دارد، اما میز کناری، لامپ و دکور دیوار کاملاً پر زرق و برق هستند. برخی از عناصر جذاب را به اتاق خود اضافه کنید و ببینید آیا این همان چیزی است که می خواهید انجام دهید.

دیوارهای با رنگ تند و خاص

دیوارهای با رنگ تند و خاص

هیچ راهی سریع‌تر برای یک تغییر اساسی و تغییر ظاهر اتاق به جز رنگ آمیزی دیوارها با رنگی تند وجود ندارد. نه محدود به سبک های تلفیقی یا مدرن، رنگ آمیزی تند دیوار می تواند به معنای واقعی کلمه با هر سبک دکوری همراه باشد:  بقیه قطعات دکوری اتاق هستند که ظاهر را تعیین می کنند. در اینجا، قطعات اتاق خواب ظاهری غیررسمی را در کنار دیوارهای قرمز ایجاد می‌کنند، اما دکوراسیون می‌تواند به هر جهتی برسد – حتی کاملاً سنتی و رسمی.

ساده و طبیعی

ساده و طبیعی

رنگ‌های خنثی با رنگی خاکی اتاقی را ایجاد می‌کنند که آرام است. این تخت خواب با یک تخته سر توکار و مکعب های قفسه، در ابتدایی ترین حالت، یک طراحی مدرن است. ملافه‌های ساده، کتاب‌ها و چیدمان شاخه‌ای از طراحی خطی خارج می‌شوند.

شیک و معاصر 

شیک و معاصر 

این فضای ناهارخوری تز آن نوع سبک های دکور است که همه چیز را دارد: ظاهر خنثی، فضای کاربردی فراوان و سبک دکوری که غیررسمی است اما برای هر مهمانی شامی به اندازه کافی شیک است. طراحی اثاثیه اصلی را متمایز می کند در حالی که سبک مدرن و هنرمندانه از نور معلق منحصر به فرد بالای میز ناهارخوری می آید. این یکی دیگر از دکورهایی است که سبک آن را لوازم داخل اتاق مشخص می کند.

مدرن و هیجان انگیز

سرویس بهداشتی مدرن

اگر این روشویی حمام برای شما جذاب است، احتمالاً کسی هستید که همیشه جدیدترین، بهترین و متفاوت‌ترین را می‌خواهید. در حالی که یک روشویی مستطیلی جدید نیست، سبک شیشه ای مانند این بسیار تند و آوانگارد است. طراحی معماری مینیمالیستی روشویی با شیر آب و آینه با نور پس‌زمینه همراه است.

ساده و راحت

کاناپه با کوسن های زیاد

کاناپه با کوسن های زیاد، یکی از معمول ترین سبک ها است، به خصوص زمانی که به شکل سکشنال گسترده باشد. بالشتک های بلند ظاهری درهم و برهم به مبل تداوم می بخشد، اما قسمت پشتی به سبک بالش احساسی بسیار آرام به آن می دهد. این نوع مبل برای یک اتاق خانوادگی یا یک اتاق نشیمن که برای استفاده روزمره در نظر گرفته شده است عالی است.

استندهای مدرن

استندهای مدرن

هر خانه ای نیاز به قفسه بندی دارد و اینجاست که می توانید اجازه دهید سبک های دکور مورد نظر شما بدرخشد. طیف وسیعی از قفسه های موجود این روزها بسیار فراتر از موارد اولیه است و انواع عناصر طراحی را شامل می شود، از پایه های تزئینی و زیر نور گرفته تا رنگ های غیرمنتظره و پیکربندی های غیر معمول. به‌جای اینکه به‌طور خودکار به گزینه‌های تمام چوبی فکر کنید، جستجوی خود را برای چیزی متمایزتر مانند این استندها، که دارای چند بازوی بسیار جالب در بین قفسه‌ها هستند، گسترش دهید.

آینه های دکوراتیو

آینه های دکوراتیو

آینه های دکوراتیو به صاحبان خانه این امکان را می دهد که نه تنها به دلایل کاربردی، بلکه برای تزئینات نیز از آنها استفاده کنند. بسته به آینه هایی که انتخاب می کنید، می توانید این کار را در هر سبکی از دکوراسیون انجام دهید. یک جفت بزرگ با قاب باریک برای هر فضایی که می خواهید جلوه های آینه را داشته باشید، اما شاید نخواهید توجه زیادی به خود آینه ها جلب کنید، ایده آل است.

سبک دکور معاصر

سبک های دکور معاصر

همچنین می توان یک فضای نشیمن ایجاد کرد که حال و هوای راحت داشته باشد اما همچنان شیک باشد. مبلمان در این اتاق ها رسمی نیستند، اما طراحی و مواد به کار رفته باعث می شود که قطعات ظریف و آرامش بخش باشند. چرم بکار رفته در این مبل و صندلی، فضایی از لوکس بودن را منتقل می کند، جایی که راحتی و ظرافت در اولویت است.

لوسترهای تیفانی رنگی

لوستر سقفی تیفانی

یکی دیگر از سبک های دکور خاص بدون ایجاد تغییراتی بزرگ بکار بردن یک وسیله خاص و لوکس مانند این لوسترهای تیفانی برای بالای میز ناهارخوری است که فضایی گرم و دل انگیز ایجاد می کند.

مشاهده نمونه های لوستر سقفی تیفانی

در هر صورت، این مثال‌ها نشان می‌دهند که سبک‌های دکور چگونه شکل می‌گیرند و چگونه می‌توانید عناصر مختلف را با هم ترکیب کنید و به ظاهری مناسب برای خانه‌تان و مطابق با سلیقه‌های شخصی‌تان برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button