لوستر اتاق ناهارخوری مدرن دکوراسیونی شیک می سازد

لوستر اتاق ناهارخوری مدرن دکوراسیونی شیک می سازد

تاثیر لوستر بر میز ناهارخوری

یک لوستر اتاق ناهارخوری مدرن می تواند یک فضا را به یک محیط لوکس تبدیل کند. سبک نورپردازی عظمت و ظرافت یک زندگی لوکس را نشان می دهد. لوسترها در سبک ها و طرح های مختلفی وجود دارند، بنابراین یافتن لوستر مناسب برای خانه می تواند چالش برانگیز باشد.
هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک لوستر با قرار گرفتن در خانه، حسی خاص و پیچیدهفضایی لوکس به خانه بدهد.

در واقع لوستر یکی از ویژگی های اتاق غذاخوری است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در عین حال به عنوان یک نقطه کانونی، نور محیط را فراهم کنند.

بهترین لوستر اتاق ناهارخوری مدرن

چه به دنبال یک وسیله روشنایی برای زیبایی سالن خود، تنظیم رنگ در اتاق ناهار خوری خود یا افزودن شخصیت به اتاق دیگری در خانه خود هستید، لوسترها انتخابی کلاسیک برای ایجاد یک تأثیر بزرگ هستند. سبک‌های مدرن و معاصر امروزی مجموعه‌ای از طرح‌های مختلف را ارائه می‌دهند. علاوه بر سبک و متریال، فاکتورهای مختلفی برای انتخاب لوستر ایده‌آل شما وجود دارد، از جمله اندازه، خروجی نور، نوع منبع نور، گزینه‌های تنظیم نور و موارد دیگر.

هنگام جستجوی لوستر اتاق ناهارخوری ایده آل خود به دنبال چه چیزی باشم؟

جدای از سبک، سه عامل اصلی برای انتخاب لوستر اتاق ناهارخوری عبارتند از: اندازه/مقیاس، جهت خروجی نور (درخشش)، و کنترل (کم کردن نور).

داشتن چیزی بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک می تواند باعث ایجاد ظاهری نامتناسب در فضای شما شود.

همچنین مطمئن شوید که نوری که از لوستر بیرون می‌آید خیره کننده نباشد. هیچ چیز بدتر از این نیست که پشت میز ناهارخوری بنشینید و تابش نور یک لامپ به صورت شما بیاید. نور به چه سمتی می رود؟ آیا لامپ ها پنهان هستند یا آشکار؟ اگر لامپ ها در معرض دید هستند، باید یک دیمر به لوستر خود اضافه کنید تا نور خروجی را کنترل کنید.

اگر به دنبال ظاهری مدرن یا معاصر هستم، روی چه آیتم هایی از نورپردازی باید تمرکز کنم؟

برای ظاهر و طراحی مدرن‌تر لوستر اتاق ناهارخوری، روی روکش‌های نیکل یا کروم تمرکز کنید. پرداخت های برنزی عناصر طراحی را از سبک های سنتی و معاصر ترکیب می کنند. طرح های مدرن به سمت کروم و نیکل گرایش دارند. همچنین به دنبال خطوط مشخص، با حداقل مقدار تزئینات آراسته باشید. به خاطر داشته باشید که روکش و مواد لوستر شما باید تکمیل کننده سایر قسمت های فضای شما باشد.

اندازه لوستر من در اتاق غذاخوری چقدر باید باشد؟

لوسترها بر اساس قطر و ارتفاع سایز بندی می شوند. تعداد لامپ ها نیز ممکن است بر اندازه تأثیر بگذارد. توصیه می کنم قطر لوستر 1/2 تا 2/3 عرض میز ناهارخوری شما باشد. لوستر متوسط اتاق ناهار خوری امروزی یک لوستر چهار تا شش نور با قطر 26-30 اینچ است.

قبل از خرید، ارتفاع سقف و ارتفاع لوستر اتاق ناهارخوری را نیز در نظر بگیرید. لوستر باید حدود 80 تا 90 سانتی از بالای میز شما تا پایین خود وسایل آویزان باشد. لوستری که خیلی بلند است ممکن است تقریباً بالای میز شما بنشیند! با این حال، اگر سقف های بلندی دارید، طراحی دو یا سه طبقه می تواند عالی عمل کند.

آیا لوستر من آنقدر روشن خواهد بود که کل اتاق را روشن کند؟

واقعا به چه مقدار نور از لوسترم نیاز دارم؟

لوسترها وسایل تزیینی هستند که برای ایجاد سبک و محیط طراحی شده اند، بنابراین انتظار نداشته باشید که لوستر شما منبع نور اصلی اتاق باشد. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می توانید با لوستر انجام دهید. قرار دادن یک وسیله واحد در مرکز یک اتاق و انتظار اینکه آن اتاق را کاملاً روشن کند، دستور العملی برای نور بد است.

لوسترها به عنوان منبع نور تکمیلی بهترین عملکرد را دارند و حتی زمانی که در یک طرح نورپردازی لایه ای قرار می گیرند بهتر عمل می کنند. به عنوان مثال، گنجاندن قوطی‌های فرورفته، نورپردازی یا دیوارکوب‌ها در یک اتاق راه‌های عالی برای برجسته کردن فضا، برجسته کردن دیوارها، نقاشی‌ها، گیاهان، میز و کابینت هستند.

آیا لوسترهایی وجود دارند که از تکنولوژی مدرن مانند LED استفاده کنند؟

لوسترهای LEDکاملا. طراحان و تولیدکنندگان نورپردازی معاصر هر روز با لوسترهای LED جدید و باورنکردنی بیرون می آیند. فناوری LED به قدری پیشرفت کرده است که اغلب نمی توانید تفاوت بین یک چراغ LED و یک لامپ رشته ای سنتی را تشخیص دهید.

حتی بهتر از آن – برخی از طراحان در حال حاضر طراحی با LED را ترجیح می دهند، فقط به این دلیل که آنها فرصت های طراحی واقعا منحصر به فرد را فراهم می کنند! LED ها آنقدر کوچک هستند که طراحان نگران پنهان کردن منبع نور نیستند. این بدان معناست که آزادی بسیار بیشتری برای آزمایش با فرم، عملکرد و مواد وجود دارد.

علاوه بر انعطاف‌پذیری طراحی، از دیگر مزایای نورپردازی LED می‌توان به افزایش کارایی و قابلیت اطمینان اشاره کرد که منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف انرژی و هزینه می‌شود. لامپ های ال ای دی پنج برابر خنک تر از لامپ های هالوژن کار می کنند در حالی که 1/5 انرژی مصرف می کنند. LED ها همچنین از سایر منابع نوری با طول عمر پیش بینی شده حدود 50000 ساعت دوام بیشتری دارند – یعنی 25 سال استفاده در 5 ساعت و نیم در روز.

آیا می توانم در اتاق دیگری غیر از اتاق غذاخوری از لوستر استفاده کنم؟

البته! لوسترها معمولا در سرسراها و ورودی های رسمی، آشپزخانه ها، اتاق های نشیمن، اتاق خواب ها یافت می شوند. باز هم، انتخاب محل نصب لوستر به اندازه اتاق، ارتفاع سقف، اندازه وسایل و دکوراسیون اطراف بستگی دارد. آنها می توانند در هرجایی استفاده شوند!

بررسی لوسترهای آشپزخانه از دست سازه های آکاژو تیفانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button