نورپردازی اتاق کودک با چند ایده جذاب

نورپردازی اتاق کودک با چند ایده جذاب

 دکوراسیون و نورپردازی اتاق کودک

آیا تا به حال به نورپردازی اتاق کودک دلبندتان فکر کرده اید؟ لامپ ها و وسایل مناسب می توانند حال و هوای کودک را تغییر دهند و فضای کودکان شما را از یک اتاق خواب معمولی به یک سرزمین خیالی جذاب و آرام تبدیل کنند.

همانطور که اتاق کودک خود را طراحی می کنید، احتمالاً تم و رنگ ها و تزئیناتی را انتخاب می کنید که فضا را با عشق و شادی فراوان پر می کند. در زیر چند ایده برای نورپردازی اتاق کودکان آورده شده است که می تواند به کودکان شما کمک کند احساس راحتی، در خانه و ایمن بودن از تاریکی داشته باشند.

8 ایده برای نورپردازی اتاق کودک

فرض کنید کودک نوپا را اطمینان می‌دهید که هیچ هیولایی در زیر تخت پنهان نشده است. نور اتاق کودکان می تواند به کاهش این ترس کمک کند. همچنین می‌تواند به بچه‌های دبستانی شما کمک کند وقتی دوستان خود را برای بازی می‌آورند تحت تأثیر قرار دهند. تقریباً برای هر هدفی، این ایده‌های نورپردازی اتاق کودک می‌تواند هر فضایی را فراتر از هر روز ارتقا دهند.

1. چراغ های همیشه سبز

مزایا: همانطور که فرزند شما رشد می کند و تغییر می کند، سبک و علایق او نیز تغییر می کند. همراهی با سلیقه موسیقی، برنامه های تلویزیونی مورد علاقه و سرگرمی های آنها می تواند چالش برانگیز باشد. بنابراین بله، می‌توانید انتظار داشته باشید که طراحی یا چیدمان فضا با بزرگ شدن فرزندتان تغییر کند و از وسایل صورتی روشن یا آباژوهایی به شکل حیوانات بیشتر شود. با این حال، با چراغ های همیشه سبز، نور نیازی به تغییر نخواهد داشت. آنها همیشه با سن کودک کوچک شما مطابقت دارند -نورهایی هستند که با آنها رشد می کنند.

2. چراغ های وظیفه/چراغ های آویز

مزایا: از خواندن داستان قبل از خواب تا انجام تکالیف، اتاق کودک فضایی همه کاره است که به همان اندازه به نورپردازی همه کاره نیاز دارد. نکته این است که نور سقفی ممکن است مناطق مهمی را تاریک یا سایه دار کند که می تواند دید را تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این، فعالیت هایی که نیاز به تمرکز دارند، مانند پازل کلمات و نقاشی، با روشنایی مناسب و کافی آسان تر می شوند. چراغ‌های وظیفه به پر کردن شکاف‌های روشنایی کمک می‌کنند تا همه فعالیت‌های کودکان شما قابل کنترل‌تر و با ارزش‌تر شوند.

مثال‌ها: در سبک‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند، بنابراین می‌توانید به راحتی یکی را پیدا کنید که با تم اتاق خواب کودکتان مطابقت داشته باشد. اگر بچه های شما وقت خود را در اتاق خود برای انجام تکالیف می گذرانند، می توانید یک چراغ مطالعه به میز آنها اضافه کنید.

آباژور رومیزی

3. چراغ های تاکیدی

مزایا: اتاق بازی یا اتاق خواب کودک شما را می توان با بیش از پوستر، حیوانات عروسکی و برگردان های دیواری تزئین کرد. در واقع، نورپردازی اتاق کودک با نورپردازی تاکیدی ممکن است مکمل کاملی برای همه اینها باشد. از نورپردازی تاکیدی می توان برای نمایش یک دکور خاص استفاده کرد یا می تواند خود نوعی دکور باشد. نورپردازی فقط همه چیز را روشن نمی کند – بلکه می تواند زیبایی هر اتاق را نیز افزایش دهد.

مثال‌ها: این وسایل یک راه عالی برای اضافه کردن برخی از شخصیت فرزند شما به اتاق او هستند. سعی کنید یک لامپ به شکل یک فیل یا یک خرس عروسکی پیدا کنید تا به فرشته کوچک شما رویاهای شیرین در شب بدهید. برای سفارشی کردن فضا، حتی بیشتر، آباژور خود را انتخاب کنید تا با تم رنگی اتاق مطابقت داشته باشد. از طرف دیگر، آباژور را با آباژور دیگری با الگوها و اشکال زیبا عوض کنید.

سفارش آباژور به سبک دلخواه به آکاژو تیفانی

4. چراغ برای خلاقیت

مزایا: کودکان برخی از جالب‌ترین و تخیلی‌ترین ذهن‌ها را در اطراف خود دارند و شما می‌توانید با نورپردازی اتاق کودک به پرورش این خلاقیت کمک کنید. به عنوان مثال، یک لایت باکس را روی میز، دیوار یا میز خواب قرار دهید تا تخیل کودکانتان را تحریک کنید. آنها همچنین می توانند املای روزهای هفته را تمرین کنند یا هر روز یک کلمه جدید یاد بگیرند.

5. چراغ های شب تاب

مزایا: با صداهای ترسناکی که از بیرون می آید یا هیولاهایی که از کمد بیرون می آیند، دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود بچه ها در تاریکی می ترسند. درخشش ظریف چراغ‌های شب می‌تواند با ایجاد درخشندگی جزئی، نگرانی‌های کودکان شما را در زمان خواب کاهش دهد. آنها ترس هایشان را از خود دور می کنند و راه رفتن در نیمه شب را برای نوجوان شما آسان تر می کنند.

چراغ های BlissBulb

مثال: با چراغ های لیزری نورپردازی اتاق کودک شما با هزاران ستاره لیزری رنگارنگ پر می شود. به سادگی لامپ های معمولی را با BlissBulb عوض کنید و فوراً اتاق را به یک آسمان شب آرام تبدیل کنید. فرزندان شما مشتاقانه منتظر خاموش کردن چراغ ها به جای اجتناب از خواب هستند.

6. چراغ های کف

مزایا: تلاش برای روشن کردن تمام قسمت‌های اتاق بچه‌ها می‌تواند دشوار باشد، به خصوص اگر فضای شما کم است. یکی از راه‌های روشن کردن گوشه‌های تاریک اتاق، استفاده از چراغ‌های کف اتاق است. این وسایل می تواند به کودکان شما کمک کند تا بدون محدودیت دید در هر قسمت از اتاق بازی و خلق کنند.

مثال‌ها: با چراغ‌های کف، می‌توانید سبکی را انتخاب کنید که برای بچه‌ها و نیازهای آن‌ها حس بهتری داشته باشد. آنها می توانند میزان روشنایی مناسبی را برای انجام تکالیف، مطالعه و پروژه های هنری و صنایع دستی سرگرم کننده ارائه دهند. به دنبال چیزی بدون سیم هستید؟ نوارهای نور ال ای دی به پایین دیوار می چسبند. برخی از چراغ‌های ال‌ای‌دی حتی می‌توانند رنگشان را تغییر دهند تا با روحیه فعلی کودک شما مطابقت داشته باشند!

7. چراغ های فرشته ای

چراغ های ال ای دیمزایا: اگر کودک شما رویای پرواز در کنار پری ها و تکان دادن عصای جادویی را در سر می پروراند، چراغ های پری می توانند رویاهای او را محقق کنند. این ریسمان های چشمک زن درخششی ظریف و جادویی ارائه می دهند که می تواند به کودک شما این حس را بدهد که به تازگی وارد یک افسانه شده است.

چراغ های ال ای دی

مثال‌ها: علاوه بر بالا بردن فضای اتاق بچه‌ها، از چراغ‌های پری نیز می‌توان به عنوان چراغ‌های شب استفاده کرد. آنها را دور میله‌های تخت بپیچید، از پنجره‌ها یا سقف آویزان کنید، یا در یک شیشه قرار دهید. چراغ های پری دنیای مسحور خود را به فرزندان شما می دهد.

8. نورهای کهکشانی

مزایا: به فراتر از مرزهای چهار دیواری اتاق و به کهکشان های بی حد و حصر فراتر نگاه کنید تا نورپردازی اتاق کودک را ایجاد کنید. فضانورد مشتاق شما می‌تواند به دور سیاره‌ها بپرد و با یک راکت‌نشین بزرگ‌نمایی کند، همگی درست از زیر سقف خودشان.

مثال‌ها: Sky Lite کلاسیک مجموعه‌ای خیره‌کننده از ستاره‌های لیزری سبز و ابرهای آبی کرکی را به نمایش می‌گذارد تا در نهایت فرزندان شما را مسحور کند. آنها دیگر با زمان خواب مشکلی ندارند. آنها مشتاق آن خواهند بود
می تواند کودکان و نوجوانان را به صورت ذهنی به ماجراجویی های هیجان انگیز یک بعد کاملاً جدید منتقل کند. در عرض چند ثانیه، سحابی‌های قرمز، آبی یا سبز و ستاره‌های چشمک‌زن کودکان شما را احاطه کرده و هیبت بی‌پایانی را القا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button