نورپردازی و دیزاین اتاق بیلیارد

نورپردازی و دیزاین اتاق بیلیارد

طراحی اتاق بازی 

چگونه می توان حداقل ابعاد اتاق بیلیارد را تعیین کرد؟

اتاق بیلیارد (یا اتاق بازی) یک اتاق تفریحی است، مانند یک خانه یا مرکز تفریحی، با میز بیلیارد یا اسنوکر. یک اتاق بیلیارد یک میز به فضای کافی در اطراف میز نیاز دارد تا بتواند دامنه حرکت را از همه زوایا در نظر بگیرد، در حالی که صندلی ها، قفسه ها و هر مبلمان دیگری که وجود دارد یا خواهد بود را نیز در نظر بگیرد. در حالت مطلوب، باید حداقل 1.5 تا 2 متر فاصله بین میز و هر دیوار، مبلمان یا اشیاء دیگر، در همه طرف ها و در تمام گوشه های میز وجود داشته باشد.

نورپردازی اتاق بیلیارد

برای اینکه توپ ها روی میز سایه نیندازند، یک قانون طلایی وجود دارد: یک گروه از لامپ های آویز مخصوص باید بالای میز بیلیارد چیده شوند اتاق‌های بیلیارد به روشنایی بالای سر نیاز دارند و یک لوستر چند لامپ که به طور خاص برای نورپردازی میز بیلیارد طراحی شده است، اغلب استفاده می‌شود. چنین وسایلی در هر دو مدل مهتابی و فلورسنت موجود هستند اتاق های بیلیارد با پنجره معمولاً از پرده در طول روز استفاده می کنند تا از تابش خیره کننده بیش از حد جلوگیری شود.

نورپردازی اتاق بیلیارد

در مورد بقیه چراغ ها، آنها به مناطق کاربردی شما در اتاق بستگی دارند. به طور کلی، اتاق بیلیارد مکانی برای استراحت است و فضای صمیمی گپ و گفت مناسب است.

چه رنگی برای طراحی داخلی اتاق بیلیارد ترجیح داده می شود؟

ناگفته نماند که مرکز هر اتاق بیلیارد یک میز است. و هم سبک و هم طرح رنگ یک اتاق بازی را تعیین می کند. به عنوان یک قاعده، میزهای بیلیارد دارای پارچه های سبز، آبی، قرمز، قهوه ای یا مشکی و روکش چوب تیره هستند. بنابراین، استفاده از رنگ های مشابه در سایر جزئیات داخلی توصیه می شود.

چگونه کف اتاق بیلیارد را دیزاین کنیم؟

گزینه های زیادی برای تکمیل کف اولیه در اتاق های بیلیارد کاشی های گرانیتی سرامیکی یا چوب پنبه ای هستند. با توجه به اینکه توپ‌ها اغلب روی زمین می‌افتند، توصیه می‌شود که کف اولیه را با فرش یا موکت بپوشانید. این موارد تضمین می کنند که کف بارهای بیشتری را تحمل کند و عایق صوتی کافی را دریافت می کند.

چگونه دیوارهای اتاق بیلیارد را تکمیل کنیم؟

ورزش‌هایی مثل بیلیارد بسیار پر سر و صدا هستند، بنابراین وقتی نوبت به انتخاب مصالح دیوار می‌رسد، بهتر است به عایق‌های صوتی اضافی مانند پشم آکوستیک فکر کنید. و محبوب ترین گزینه ها برای تزئین دیوار چوب پنبه و چوب هستند.

اتاق بیلیارد باید چه وسایلی داشته باشد؟

نورپردازی اتاق بیلیارد

با توجه به اینکه بیلیارد مستلزم مسافت‌های زیادی است که باید در طول بازی بدود و این ورزش بیشتر با فضای اتاقی آرام همراه است، بهتر است یک فضای استراحت در آن ترتیب دهید: مثلاً یک مبل راحتی یا چند صندلی بغل میز. علاوه بر این، ممکن است به داشتن یک تلویزیون یا یک صفحه نمایش پروژکتور نیز فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button