انواع لوستر دیوارکوب و کاربردهای آن

انواع لوستر دیوارکوب و کاربردهای آن

لوستر دیوارکوب چیست

انواع لوستر دیوارکوب چراغ های دیواری کلاسیک هستند که تقریباً هر خانه ای به آن ها نیاز دارد. چیزی که این نوع نورپردازی را متمایز می کند این واقعیت کلیدی است که می تواند نور را در سطح چشم هدایت کند. برای مکان هایی که اغلب در آن ایستاده اید مهم است – مانند کنار درب ورودی، یا کنار آینه حمام. نورپردازی مستقیم یک نیاز رایج در بسیاری از خانه‌ها است، بنابراین این وسیله روشنایی کاربردی را نادیده نگیرید!

انواع لوستر دیوارکوب برای چه مواردی استفاده می شود؟

برای نورپردازی میانی از دیوارکوب استفاده می شود. آنها برای نورپردازی چهره ها، آثار هنری و آینه ها عالی هستند. شما همچنین می توانید از انواع لوستر دیوارکوب این وسیله روشنایی مفید برای روشن کردن سایر اشیاء روی دیوارهای خانه خود استفاده کنید.
جایی که دیوارکوب ها باید در خانه قرار داده شوند
در اینجا مکان های اصلی خانه وجود دارد که می توانید از نورپردازی دیوارکوب استفاده کنید!

چند روش برای نورپردازی خانه

نورپردازی دیوارکوب راهرو

 انواع لوستر دیوارکوب انتخاب های محبوبی برای نورپردازی راهروهای طولانی هستند زیرا می توانند در این فضای طولانی داخلی انفجارهای نور را در فواصل منظم ایجاد کنند.

دیوارکوب برای مطالعه

اگر هدف از استفاده از دیوارکوب کمک به شما در خواندن است، باید یک دیوارکوب بازوی چرخشی را در نظر بگیرید که به شما انعطاف پذیری برای تنظیم نورپردازی می دهد. این نوع دیوارکوب های قابل تنظیم معمولا در اتاق خواب و در اتاق مطالعه یافت می شوند.

لوستر دیوارکوب حمام

انواع لوستر دیوارکوب دوقلو اغلب در دو طرف آینه حمام یافت می شود. اینها به روشن شدن ملایم صورت بدون کور کردن چشم فردی که در آینه نگاه می کند کمک می کند.

سبک های لوستر دیوارکوب

شما می توانید دیوارکوب ها را در سبک ها و طرح های بسیار متنوعی پیدا کنید. در اینجا چند راهنمایی بر اساس سبک آورده شده است:

دیوارکوب های اسکاندیناوی – طراحی نوردیک در طیف گسترده ای از خانه ها مرسوم است. این یک انتخاب طراحی برنده است که به دلیل کاربردی بودن و طراحی مینیمالیستی آن مشهور است!

دیوارکوب های برنجی – برنجی شیک ترین رنگ روی طیف وسیعی از وسایل خانه از کشو گرفته تا پایه های میز و البته وسایل روشنایی است. شما نمی توانید با برنج اشتباه کنید!

دیوارکوب های تیفانی – یک انتخاب کامل و بی نقص که با هر سبک و دکوری همخوانی دارد.

لوستر دیوار کوب تیفانی

منبع برق دیوارکوب

سه راه اصلی برای تغذیه این وسایل روشنایی وجود دارد:

سیم کشی داخلی – این نوع وسایل روشنایی مستقیماً به سیستم برق خانه شما متصل می شوند. بدون درز و تمیزترین ظاهر را ارائه می دهد زیرا سیم ها از بیرون قابل مشاهده نیستند! برای روشن کردن آنها، باید یک سوئیچ چراغ خارجی روی دیوار خود یا یک کلید خارجی روی خود فیکسچر داشته باشید.

پلاگین – برای نصب ساده، به سراغ دیوارکوب های پلاگین بروید که برق خود را از هر پریز برق قدیمی می گیرند. آنها را می توان به سرعت در صورت نیاز تعویض کرد، حتی اگر دیوار را بهم ریخته تر کند تا سیم های آویزان داشته باشد.

شارژ باتری – نصب دیوارکوب های با باتری نیز آسان است و مشکل سیم های قابل مشاهده را حل می کند. اینها با باتری کار می کنند، یعنی بعد از مدتی باید تعویض شوند. آن‌ها نسبت به دو گزینه اول کمی کمیاب تر هستند، اما با این وجود، آنها یک انتخاب مناسب هستند.

دیوارکوب ها در چه ارتفاعی باید نصب شوند؟

ارتفاع توصیه شده برای انواع لوستر دیوارکوب حداقل حدود 160 سانتی متر یا 2 متر است. اگر خانه ای با سقف بلند دارید، می توانید آنها را حتی بالاتر قرار دهید. در این ارتفاع، دیوارکوب ها بالاترین نقطه را روشن می کنند، بدون اینکه چشم افراد را اذیت کنند. لامپ ها نباید مستقیماً قابل مشاهده باشند. آنها باید در دسترس باشند، اما نه به اندازه ای که داخل آن قابل مشاهده باشد.

در اینجا چند راهنمای قرار دادن سریع آورده شده است:

2 دیوارکوب در دو طرف یک اثر هنری
2 عدد دیوارکوب در دو طرف آینه روشویی یا آینه ورودی
1 دیوارکوب مرکزی بالای یک اثر هنری یا آینه
2 دیوارکوب در دو طرف یک تخت بزرگ، بالای میز خواب و حدود 30 سانتی متر از انتهای تخت
چندین دیوارکوب راهرو با فاصله حدود 30 سانتی متری از هم در امتداد دیوار. به اعداد فرد بچسبید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button