انواع لوستر مناسب برای منزل – قسمت اول

انواع لوستر مناسب برای منزل – قسمت اول

انواع مختلفی از لوستر وجود دارد

ما در این مطلب 6 تا از رایج ترین انواع وسایل روشنایی خانه از جمله انواع لوستر را به شما نشان خواهیم داد و انتخاب نوع مورد استفاده بستگی به نیازهای خاص شما دارد.

چرا چراغ های سقفی در زیبایی خانه تاثیرگذار هستند؟

انواع لوستر هم برای اهداف عملی و هم برای زیبایی شناختی حیاتی هستند. همچنین باید دکور و عناصر معماری موجود را در نظر بگیرید. از آنجایی که آنها معمولا منبع نور اولیه یک اتاق هستند، انتخاب یک لوستر مناسب می تواند محیط را بهبود بخشد و همچنین نیازهای روشنایی ساکنان خانه را برآورده کند.

انواع مختلفی لوستر وجود دارد که هر کدام هدف خاصی را انجام می دهند. گزینه های متداول برای خانه شما چراغ های پایین، نورهای بالا، وسایل روشنایی توکار، سیستم های روشنایی مسیر، پایه های هموار، لوسترها و آویزها هستند.

چراغ های سقفی باید در مناطقی نصب شوند که کمترین میزان نور خورشید را دریافت کنند. به عنوان مثال، اگر نور طبیعی در راهرو وجود ندارد، اضافه کردن یک چراغ سقفی می تواند نور کافی را در ساعات عصر فراهم کند.

هنگام تصمیم گیری در مورد خرید چراغ های سقفی، به فعالیت های مختلفی که در اتاق انجام می دهید فکر کنید.

انواع مختلفی از چراغ های سقفی برای انتخاب وجود دارد. قبل از تصمیم گیری نیازها و طراحی خانه خود را در نظر بگیرید.
Semi-Flush Mount

1. نورهای پایین

داون لایت ها نوع اصلی نور سقفی هستند که نور مستقیم را به سمت پایین ساطع می کنند. آنها بیشتر در آشپزخانه ها، حمام ها و راهروها استفاده می شوند. مشاهده انواع لوستر سقفی

2.نورهای بالا

نورهای رو به بالا با منبع نور رو به بالا نصب می شوند. این چراغ ها سقف ها را روشن می کنند و درخشش محیطی را برای فضاهای نشیمن، اتاق خواب ها و فضاهای اداری ایجاد می کنند. آنها برای برجسته کردن عناصر معماری مانند تاج یا ستون ها به خوبی کار می کنند.

3. لوستر

لوستر از یک زنجیر یا میله فلزی آویزان است. این تزیینی ترین وسیله روشنایی است و می تواند حس کلاسیک را به هر اتاقی اضافه کند. انواع لوستر ها اغلب با چراغ های آویز اشتباه گرفته می شوند، اما اهداف بسیار متفاوتی دارند.
لوسترها دارای چندین لامپ هستند که از یک میله یا زنجیر فلزی آویزان می شوند. آنها نور کافی را در سرسراها و سالن های ورودی فراهم می کنند. برخی از چراغ ها ممکن است شبیه شمع باشند.

4. چراغ های آویز

چراغ های آویز نیز مانند لوستر آویزان می شوند. با این تفاوت که، لوسترها از چندین لامپ با اندازه های مختلف تشکیل شده اند، در حالی که هر چراغ آویز شامل یک لامپ است. آنها را با یک منبع نور بزرگتر، مانند چراغ های فلاش، جفت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button