چند ایده نورپردازی میز ناهار خوری برای صرف غذا و سرگرمی

چند ایده نورپردازی میز ناهار خوری برای صرف غذا و سرگرمی

انتظار ما از میز ناهار خوری چیست

مهمانی‌های شام، وعده‌های غذایی غیررسمی خانوادگی، محیط‌های کاری، اتاق‌های جلسه، ما از نورپردازی میز ناهار خوری مان می‌خواهیم و بنابراین طراحی آنها باید کامل باشد. و بخش بزرگی از ایجاد یک اتاق ناهارخوری که می تواند همه این موارد را پوشش دهد این است که با ایده های نورپردازی میز ناهار خوری همه را میخکوب کنید.

شما می‌خواهید نورپردازی میز ناهار خوری برای تمام وظایف مختلفی که از اتاق غذاخوری خود نیاز دارید، از نورپردازی قوی که می‌توانید با آن کار کنید تا نورپردازی آرام و درخشان محیط که حال و هوای شام و مهمانی‌های رسمی‌تر را ایجاد می‌کند، کار کند. بنابراین باید هر سه نوع نورپردازی – وظیفه، محیط و تاکید – را در نظر بگیرید تا اتاق واقعاً برای هر کاربری در هر زمانی از روز کار کند.

نور وظیفه همانطور که به نظر می رسد، نوری است که برای یک کار استفاده می شود، بنابراین چیزی قوی و متمرکز است. نورپردازی محیطی برای ایجاد آن نور سراسری، توزیع نور در سراسر اتاق است. (ایده آل برای اتاق های غذاخوری که بیشتر در عصر و بیشتر برای سرگرمی استفاده می شود).

و البته، علاوه بر اینکه به طور عملی در مورد نورپردازی میز ناهار خوری خود فکر می کنید، البته باید زیبا به نظر برسد و شیک، بافت و حتی رنگ به اتاق شما اضافه کند. از نور به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید، آن را به عنوان یک اثر هنری ببینید و با ترکیب سبک ها خلاقیت به خرج دهید.

1. میز ناهارخوری را در کانون توجه قرار دهید

نورپردازی کانونی

چه فضای ناهارخوری شما در یک اتاق مخصوص به خود باشد و چه بخشی از چیدمان یک آشپزخانه با طرح باز، تمرکز اصلی همیشه روی میز ناهارخوری خواهد بود. قرار دادن لوستر آویز در بالا نه تنها به افزایش آن نقطه تمرکز کمک می کند، بلکه کاربردی ترین مکان برای شروع طرح نورپردازی شما است.

لوسترهای آویز همیشه در اتاق های غذاخوری به خوبی کار می کنند.

آویزها شیک به نظر می رسند و می توانند آن وظیفه بسیار مهم و نور محیطی را که در ابتدا به آن اشاره کردیم را فراهم کنند. آنها حتی می توانند به نورپردازی برجسته نیز تبدیل شوند – میز ناهارخوری را در یک حوض نور قرار می دهند که می تواند برای مهمانی های ناهار خوری زمانی که بقیه اتاق فقط کم نور است بسیار مؤثر باشد.

2. ایجاد خطوط تمیز برای یک اثر ساده اما چشمگیر

نورپردازی میز ناهارخوری

نورپردازی میز ناهارخوری شما همیشه نباید بزرگ و فوق‌العاده باشد. اگر ظاهر مینیمال تری را ترجیح می دهید اما همچنان می خواهید نورپردازی شما بر روی طرحی با خطوط تمیز واضح قرار گیرد، همیشه کار می کند. رنگی را انتخاب کنید که با دیوارها و سقف تضاد داشته باشد تا ساختار واقعاً در پس زمینه ظاهر شود.

ما عاشق شناور شدن لوسترها بالای میز ناهارخوری ساده هستیم و به پالت رنگ خنثی و بافت های طبیعی عمق و تمرکز می بخشد. همچنین توجه داشته باشید که چگونه رنگ مشکی صندلی ها را آینه می کند و اتاق را متعادل می کند.

3. لوسترهای آویز گروهی

اگر هدف تنها یک اتاق ناهار خوری است، ما به ایجاد یک نقطه کانونی با انتخاب یک لوستر چند شاخه که به زیبایی به عنوان یک قطعه مرکزی در اتاق شناور می شود و به عنوان یک ابزار کاربردی در بالای میز ناهار خوری قرار می گیرد، معتقدیم.

 آویزان کردن چراغ‌ها در ارتفاع‌های مختلف به این معنی است که آنها می‌توانند چند منظوره باشند، یک چراغ آویز کم برای کار ایده‌آل است در حالی که نورهای بالاتر به روشنایی کلی اتاق کمک می‌کنند.

4. اجازه دهید میز شما بر انتخاب های نورپردازی شما تأثیر بگذارد

لوستر میز گرد

از آنجایی که بیشتر ایده‌های نورپردازی اتاق ناهارخوری در اطراف میز ناهار خوری قرار دارند، هنگام انتخاب نورپردازی میز ناهارخوری خود حتماً شکل و سبک را در نظر بگیرید.

برای کسانی که میز ناهارخوری گرد یا مربعی دارند، یک آویز در مرکز یا لوستر جهت دار با یک یا چند منبع نور بسیار خوب کار می کند، مانند یک خوشه. آویزهایی که در ارتفاعات مختلف آویزان شده اند.

برای میزهای مستطیلی بلندتر، اینها نیاز به نور دارند که در طول میز پخش شود. توصیه می کنیم یک لوستر خطی با چندین منبع نور را به عنوان بخشی از طراحی آن انتخاب کنید یا یک آویز سه گانه که در کنار هم طراحی شده اند که همان جلوه را دارند. این باعث می شود که نظر ها جلب شود و شخصیت عجیب و غریبی به اتاق اضافه شود.

6. از لوسترهای حصیری استفاده کنید

لوسترهای حصیری

اگر نورپردازی لایه‌ای و آرام را دوست دارید، راهی آسان برای افزودن آن مواد طبیعی است. آویزهای حصیری یک کلاسیک هستند و با سبک های بسیاری از فضاهای مینیمالیستی اسکاندی گرفته تا اتاق های مدرن روستیک کار می کنند. .

7. برای نورپردازی ملایم‌تر اتاق ناهارخوری از چراغ‌های کفی استفاده کنید

وقتی صحبت از ایده‌های نورپردازی میز ناهارخوری می‌شود، آویزها مورد توجه قرار می‌گیرند، اما لامپ کف ساده نیز می‌تواند یک افزودنی مهم باشد. آنها درخششی را در اطراف لبه‌های اتاق که ممکن است نورهای آویز به آنجا نرسند اضافه می‌کنند و اطمینان می‌دهند که همه منابع نوری شما مستقیماً از بالا نمی‌آیند تا سایه‌های خشن نداشته باشید.

نور یکی از تأثیرگذارترین عناصر هر فضای داخلی است و به ویژه مهم است که در اتاق ناهارخوری قرار بگیرید. نکته کلیدی این است که محفظه های کوچکی از نور ایجاد کنید که با هم کار کنند تا سطحی از نور را ایجاد کنند که در آن واحد احساس آرامش و جو می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button