آباژور ایستاده و انواع آن در درکوراسیون

آباژور ایستاده و انواع آن در درکوراسیون

جدیدترین چیز در طراحی دکوراسیون داخلی هستند و گزینه های جذابی نیز وجود دارد.

آباژور ایستاده نه تنها دکوراسیون منزل را بهبود می بخشد، بلکه نورپردازی مورد نیاز را نیز فراهم می کند. گاهی اوقات، زمانی که می خواهید در فضای نشیمن یا اتاق خواب خود روحیه ایجاد کنید، لوسترهای سقفی یا دیواری کافی نیستند. آباژور ایستاده در دکوراسیون محل کار یا استودیو شما نیز کاربرد دارند، برای ایجاد فضایی دنج و آرامش بخش، آباژور ایستاده می تواند با گرم کردن فضای شما کار کند.

با این نوع آباژور، فضای بیشتری برای آزمایش خواهید داشت، و صادقانه بگوییم، اثری که آنها ایجاد می کنند مسحورکننده است. بنابراین، اگر به دنبال یک گزینه جذاب هستید، به آن ایده رسیده اید.

بنابراین، بدون بحث بیشتر، اجازه دهید با انواع آباژور ایستاده شروع کنیم.

آباژور مشعلی

آباژور مشعلی

Torchiere نوعی آباژور است و از این رو یکی از محبوب ترین انواع لامپ ها است. شکل متمایزی دارد که شبیه “مشعل” است، و از این رو، به این نام خوانده می شود (تورچیره به معنای مشعل فرانسوی است).

شاید این جدیدترین طرح موجود در بازار نباشد، اما امتحان خود را پس داده است. بدنه باریک با وسایل روشنایی در قسمت بالا کاملاً پیچیده به نظر می رسد و جذابیتی قدیمی ایجاد می کند. شکل عمودی و ستونی آن کمترین فضا را اشغال می کند که در فضای داخلی جمع و جور یک مزیت است.

در مورد ظرفیت روشنایی آن، دقیقاً مانند مشعل هایی که روی دیوارها چسبیده اند، جهت نور به سمت بالا است، جایی که پخش می شود و در اطراف لامپ پخش می شود. همانطور که گفته شد، درخشش ملایم می تواند محیطی گرم و دنج را در خانه شما ایجاد کند بدون اینکه تابش خیره کننده ای از خود به جای بگذارد.

برخی از مدل ها دارای یک سوئیچ دیمر هستند که به شما امکان می دهد شدت نور را کنترل کنید. این یک ویژگی مفید برای روشنایی محیط است، زیرا می توانید از این نوع آباژور ایستاده در ترکیب با سایر چراغ های داخلی استفاده کنید.

بر اساس دکور موجود و سبکی که دارید، حتماً آباژور ایستاده ای را انتخاب کنید که به اندازه کافی ثابت باشد و واژگون نشود.

شما می توانید یک آبازور سنتی یا مدرن را انتخاب کنید. صرف نظر از این، باید با تنظیمات شما همگام شود و میزان نور مورد نظر را ارائه دهد. با این حال، مشعل ها در درجه اول به منظور بهبود دکوراسیون هستند و نمی توانند به عنوان منبع اصلی روشنایی استفاده شوند.

آباژور سه پایه ای

آباژور سه پایه ای

یک آباژور سه پایه دارای پایه متفاوتی است که معمولاً از سه ستون تشکیل شده است که با هم کار می کنند تا آباژور و لامپ را به صورت عمودی نگه دارند. این یک نسخه کمی تغییر یافته از یک طرح استاندارد لامپ تک ستونی است که می‌تواند به فضای شما حس شخصیت بدهد.

آباژور قوسی

آباژور قوسی

آباژور قوسی که یکی از اصلی‌ترین طراحی‌های نورپردازی مدرن در اواسط قرن است، نوع زیبایی از آباژور است که در طراحی داخلی معاصر بازمی‌گردد. این لامپ با بدنه بلند و قوس دارش قابل تشخیص است که یک لامپ و سایه را در انتها، معمولاً بالای مبل نگه می دارد. مسلماً شما به فضای مناسبی برای این لامپ نیاز دارید، زیرا در یک اتاق نشیمن کوچک کاربرد ندارد! اکثر لامپ‌های کف قوسی دارای پایه‌های سنگین هستند تا اطمینان حاصل شود که قوس بدون سقوط نگه داشته می‌شود.

این نوع لامپ قطعا در خانه شما ظاهری چشمگیر خواهد داشت. اخیراً این نوع آباژور برای اتاق غذاخوری، توصیه می شود.

آباژور شمعدانی

آباژور شمعدانی

آباژور شمعدانی چندین منبع لامپ را در زیر یک آباژور ارائه می دهد. اگر می خواهید یک اتاق بزرگ را روشن می کنید و به نور اضافی نیاز دارید، این یک انتخاب عالی است! این نوع لامپ را گاهی لامپ شمعدانی نیز می نامند، زیرا شبیه یک شمعدان سنتی است که شمع را نگه می دارد. خیلی جالب است که آباژورهای ایستاده امروزی ما در واقع تحت تأثیر روش های قدیمی نورپردازی قبل از برق هستند، درست است؟

آباژور ایستاده تیفانی

آباژور کنار سالنی ایستاده

این نوع آباژور کنار سالنی ایستاده با طراحی منحصر بفرد و رنگ های زیبا و مدل های سفارشی نوع متفاوتی از آباژورها می باشد که دکوراسیون فوق العاده لوکسی در منزل یا محیط کار شما ایجاد می کند. این آباژورهای شیشه ای کاملا دست ساز می باشند.

بررسی انواع مدل ها و سفارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button